CARA BAYARAN

Pilih item anda, buat booking dengan tulis pada comment (jangan lupa tinggalkan email anda supaya senang saya buat pengesahan stok). Lepas saya confirm, anda boleh buat bayaran dan saya akan hantar dengan pos laju.

Maybank a/k: 1130-2412-1620
Kos pos : PERCUMA.Saya tanggung untuk anda. :-)

Thursday, December 27, 2012

Baju Kurung Manik - Sale laaaaaaagiiiii?? Yess!!


Salam semua,

Stok baru, Material high class tapi harga tetap sale. maintain! :-)
Siapa nak boleh buat order macam biasa, klik comment dan letak detail.

Cotton kat bawah ni ada dua jenis;
1) Kalau yang corak-corak = Cotton English
2) kalau yang jenis kosong = Cotton Satin

Semua harga sama jer saya jual = RM160 termasuk postage. Terbaekkkkk!



SOLD OUT


SOLD OUT

SOLD OUT

SOLD OUT

SOLD OUT

SOLD OUT

TINGGAL 1 PASANG.

SOLD OUT



Dek keletihan mengira stok hari ni, maka koleksi2 yang masih dalam plastik dan memang cun melecun lagi anggun gitu akan saya upload lain kali lah, esok mungkin atau lusa atau tulat, namun secepat mungkin. Keep coming back ok. ;-) tengoklah dulu preview kat bawah tu, manalah tau tetiba nampak yang berkenan. Babai all. Assalamualaikum.






No comments:

Post a Comment