CARA BAYARAN

Pilih item anda, buat booking dengan tulis pada comment (jangan lupa tinggalkan email anda supaya senang saya buat pengesahan stok). Lepas saya confirm, anda boleh buat bayaran dan saya akan hantar dengan pos laju.

Maybank a/k: 1130-2412-1620
Kos pos : PERCUMA.Saya tanggung untuk anda. :-)

Sunday, December 30, 2012

Alhamdulillah, banyak stok dah habis.

Salam semua, walaupun cuaca agak sejuk diluar namun bisnes baju kurung amat panas, dari 70 helai yang masuk, dalam dua hari cuma tinggal 18 helai saja lagi. Kain cotton masih ada lagi lebih kurang 28 helai. Nak habiskan dalam masa 2-3 minggu ni sebelum stok baru masuk. Jadi, sesiapa yang nak jadi usahawan online jual kain bolehlah post comment @ hantar email kat cottonsale77@gmail.com.  InsyaAllah kita berkongsi ilmu yang ada.

Jadi, sekarang saya nak offer, untuk last stock ni, saya akan tolak kain cotton setiap sepasang RM50-00 dengan syarat minimum pembelian 10 helai. Kos penghantaran RM20. Siapa cepat dia dapat. Siapa berusaha, InsyaAllah pasti akan diberikan jalan untuknya berjaya. Amin.

No comments:

Post a Comment